Budowanie społeczności wokół marki gminy Trzebinia, skuteczne przekazywanie istotnych informacji w niestandardowej formie oraz promocja gminy i wydarzeń organizowanych dla i przez mieszkańców – to priorytety komunikacji na fanpage’u Trzebini, który zadebiutuje w nowej formule.
PRacownia będzie odpowiadać za fanpage gminy oraz część komunikacji medialnej związaną z budowaniem wizerunku. Profesjonalna komunikacja w mediach oraz internecie ma kluczowe znaczenie dla promocji działań samorządów, a umiejętnie prowadzona polityka medialna potrafi przynieść ogromne korzyści, nie tylko wizerunkowe.
– Lata doświadczeń ekipy PRacowni w komunikacji internetowej samorządów i marketingu miejsc daje nam solidne przygotowanie do nowego wyzwania, którego z przyjemnością się podejmujemy – podkreśla CEO PRacowni Adrian Gaj. – Trzebinia obchodzi właśnie jubileusz 200-lecia nadania praw miejskich. To gmina z bogatą historią i tradycją, ale również posiadająca świetnie działające instytucje kultury, dobrze rozwinięte zaplecze rekreacyjne i znaczące osiągnięcia lokalnych sportowców. O tym wszystkim opowiemy dzięki nowemu, dedykowanemu modelowi komunikacji, który przygotowaliśmy dla Trzebinian – wylicza Gaj.
Trzebinia jest kolejnym partnerem samorządowym, który zdecydował się powierzyć swoją komunikację PRacowni.