Jak „sprzedać” coś co mają absolutnie wszyscy? Przekonać, że picie wody z kranu jest bezpieczne, zdrowe, ekologiczne i modne? Zobacz jak PRacownia namawia mieszkańców Chrzanowa, Trzebini i Libiąża do sięgnięcia po „kranowiankę”.
Zakres działań:
- strona internetowa www.wodociagi.chrzanowskie.pl – projekt, wykonanie, zredagowanie treści
- komunikacja w social mediach – prowadzenie fanpage Wodociągi Chrzanowskie
- koncepcja i przeprowadzenie akcji specjalnych w social mediach (m.in. konkurs #dobrawoda z okazji Światowego Dnia Wody, konkurs bożonarodzeniowy czy z okazji Dnia Kobiet)
- media relations – przygotowywanie komunikatów dla mediów, doradztwo i PR w sytuacjach kryzysowych
- druki promocyjne i okolicznościowe (akcydensy) – projekt i wykonanie
- przygotowanie gadżetów – projekt i wykonanie
Przykładowe realizacje dla Wodociągów Chrzanowskich: