To nowa atrakcja turystyczna na mapie Krakowa! Muzeum Kościuszkowskie powstało pod Kopcem Kościuszki w Krakowie, a jego najważniejszą częścią jest multimedialna i interaktywna wystawa „Kościuszko – bohater wciąż potrzebny”. Co zrobić, aby o nowej atrakcji dowiedziała się cała Polska? To było nasze zadanie – ogólnopolska kampania promocyjna Muzeum Kościuszkowskiego.
Zakres działań:
- koncepcja kreatywna kampanii promocyjnej
- spoty promocyjne: telewizyjny i radiowy
- współpraca z mediami, m.in. Onet.pl, Pytanie na śniadanie, Historia bez cenzury, Polityka, Gazeta Wyborcza, RMF Maxxx
- nowa strona internetowa www.kopieckosciuszki.pl
- projekty graficzne (logotyp, plakaty, ulotki, bannery, katalog wystawy, tablice informacyjne)
- profesjonalna sesja fotograficzna wystawy i zdjęcia z drona
- kampania outdoorowa (m.in. tramwaj z reklamą Muzeum Kościuszkowskiego)
- kampania w social mediach
- media relations
- organizacja uroczystego otwarcia Muzeum Kościuszkowskiego
Przykładowe realizacje w ramach kampanii promocyjnej:
Spot wideo:
Spot radiowy – posłuchaj:
Dodatek do Gazety Wyborczej:
Strona internetowa Kopca Kościuszki:
Sesja fotograficzna wystawy:
Projekty graficzne – tablice informacyjne:
Logotyp Muzeum Kościuszkowskiego:
Outdoor – tramwaj kościuszkowski:
Otwarcie Muzeum Kościuszkowskiego: