Media relations i kształtowanie wizerunku

Popularne przysłowie mówi: „Jak Cię widzą tak Cię piszą” i nie ma w tym stwierdzeniu grama przesady. Pierwszy kontakt i pierwsze wrażenie jakie wynosimy stykając się z nową osobą, firmą czy miejscem są bardzo ważne i towarzyszą nam długo.

Jednak pierwsze wrażenie to nie wszystko, bo w końcu „nie powinno się sądzić po pozorach”. Wizerunek trzeba utrzymać i systematycznie budować, a do tego niezbędny jest dobry plan. Jak sprawiać dobre zarówno pierwsze, jak i każde kolejne wrażenie? Jak odpowiednio kształtować i budować nasz wizerunek i wizerunek naszej organizacji? I wreszcie – dlaczego do dobrego PR-u zewnętrznego niezbędny jest dobry PR wewnętrzny?

Samorządy, instytucje, politycy, a nawet prywatne firmy, żeby budować swój wizerunek, rozwijać się i osiągać sukces, muszą postawić na dobrą współpracę z mediami. Umiejętnie prowadzona polityka medialna potrafi przynieść ogromne korzyści. Pozytywne publikacje w internecie są bardziej skuteczne niż wykupione reklamy, a obecność w audycjach radiowych i telewizyjnych zwiększają rozpoznawalność danej marki. Kierownictwo szybko zyskuje w mediach status eksperta, któremu można zaufać.

Tego jesteśmy pewni – media relations i kształtowania wizerunku nie można oddać w ręce przypadkowych osób. Jeden błąd, niewłaściwy komunikat, przeoczenie ważnego szczegółu, a dziennikarze nie zostawią na danej instytucji czy polityku suchej nitki.

Nie ryzykuj – postaw na specjalistów. PRacownia to ludzie, którzy mają za sobą pracę w najważniejszych redakcjach w Małopolsce. Wiemy, jak „od środka” działają telewizja, radio, prasa i portale internetowe. Mamy medialne wyczucie – doskonale zdajemy sobie sprawę, jakie tematy interesują dziennikarzy i w jaki sposób przygotować dla nich ciekawy komunikat. Nasze dziennikarskie doświadczenie jest też nieodzowne przy skutecznej promocji projektów i wydarzeń – także tych trudnych, mniej zrozumiałych dla przeciętnego mieszkańca lub dopiero co debiutujących. Efekt? Wysoka cytowalność w mediach i szerokie grono odbiorców.

Mamy również doświadczenie w skutecznym budowaniu wizerunku osób, firm oraz miejsc. Pomożemy w opracowaniu strategii budowy wizerunku i dobierzemy odpowiednie narzędzia. Zaplanujemy niezbędne działania w ramach wewnętrznego PR tak, aby każdy pracownik/członek Waszej firmy czy organizacji czuł się jej ważną i integralną częścią. Przeprowadzimy niezbędne szkolenia, podczas których nauczymy jak i co mówić, a także jak werbalnie i niewerbalnie dać innym znać, że Wasza firma, organizacja i osoba to profesjonalizm w najlepszym wydaniu.

Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę dla Ciebie.