Jak mówić by zostać usłyszanym? PRacownia szkoliła we Lwowie

2017-12-22 PRacownia Bez kategorii

Jak kreować newsy i pisać je krótko i rzeczowo? Jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych? Jaki kanał komunikacji wybrać by zrealizować nasze cele? W jaki sposób prowadzić konta w mediach społecznościowych, by jak najwięcej osób dowiedziało się o tym co robimy? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy trzydniowego szkolenia dla polskich organizacji samorządowych na Ukrainie poprowadzili eksperci PRacowni.

Szkolenia i warsztaty „Jak mówić aby zostać usłyszanym? Media społecznościowe jako podstawowe narzędzie skutecznej komunikacji i budowania wizerunku” PRacownia Agencja Kreatywna przeprowadziła na zaproszenie Konsulatu Generalnego RP we Lwowie.

W czasie trzydniowych spotkań (18-20 grudnia 2017r.) przedstawiciele PRacowni skupili się na praktycznych aspektach i wykorzystaniu Social Mediów do promocji działań prowadzonych na co dzień przez organizacje, m.in.: zasadach prowadzenia fanpage’a na Facebooku i innych kont w mediach społecznościowych, planowaniu wpisów i budowie narracji, tworzeniu efektywnych treści a także współpracy z mediami.

W szkoleniu wzięli udział członkowie polskich organizacji pozarządowych prężnie działających na Ukrainie, m.in. Centrum Kultury Polskiej i Dialogu Europejskiego w Iwano-Frankiwsku, Towarzystwa Pomocy Polakom „Wielkie Serce” czy Towarzystwo Kultury Polskiej Ziemi Lwowskiej – oddział w Czerwonogradzie.