Jak zrozumiale i przystępnie komunikować się z mieszkańcami gminy? W jaki sposób budować dialog pomiędzy instytucją publiczną a mediami? Jak stworzyć i wdrożyć jednolity system obiegu informacji o działaniach lokalnego samorządu? Od marca 2017 roku PRacownia pomaga w budowie marki gminy Trzebinia – samorządu otwartego
i przyjaznego swoim mieszkańcom!
Zakres działań:
- budowa marki gminy w social mediach – prowadzenie oficjalnego profilu gminy na Facebooku
- obsługa medialna – przygotowywanie komunikatów dla mediów, organizacja konferencji prasowych, doradztwo i PR w sytuacjach kryzysowych
- opracowanie i pomoc we wdrożeniu „Polityki informacyjnej” obowiązujące w Urzędzie Miasta w Trzebini oraz podległych jednostkach
- budowa i umacnianie gminnych marek: trzebińskiej krytej pływalni Aqua Planet (stworzenie systemu identyfikacji wizualnej) oraz Miejskiego Zarządu Nieruchomości (press-release, doradztwo wizerunkowe).
Przykładowe realizacje dla Trzebini: