PRacownia wyróżniona w prestiżowym raporcie

2017-05-07 PRacownia Klienci PRacowni

Działania naszej agencji zostały dostrzeżone i wyróżnione w prestiżowym raporcie „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”.  Jest to największy branżowy raport poświęcony marketingowi miejsca oraz dobrym przykładom promocyjnych aktywności samorządów i instytucji publicznych. PRacownię doceniono za konkurs #DobraWoda zrealizowany dla chrzanowskiego Regionalnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp.z o.o.

Przygotowany na zlecenie serwisu MarketingMiejsca.com.pl raport analizuje m.in. budżety promocyjne 72 samorządów, przytacza niemal 30 case study działań promocyjnych zrealizowanych w 2016 i na początku 2017 roku oraz podpowiada jak w skuteczny sposób promować w internecie miasto, region lub atrakcję turystyczną.

Zrealizowany przez PRacownię na zlecenie chrzanowskich wodociągów konkurs #DobraWoda miał na celu promowanie wysokiej jakości wody dostarczanej przez spółkę.  Zorganizowano go z okazji Światowego Dnia Wody (22 marca 2017 roku).

Agencja zaproponowała niestandardowe rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych. By powalczyć o jeden z trzech tabletów Samsung Galaxy i  nagrody dodatkowe, zdjęcie należało zamieścić na swoim facebookowym profilu i oznaczyć hasztagiem #DobraWoda, lub przesłać mailowo. Zdjęcie należało uzupełnić stworzonym przez siebie hasłem, albo dokończyć dewizę „Nasza woda dobra jest…”. Zastosowanie przestrzeni Facebooka wnosiło do działań konkursowych dodatkowy aspekt społecznościowy, gdyż pozwoliło zaangażować tematyką konkursu jeszcze więcej osób zaintrygowanych pojawiającym się na profilach znajomych hasztagiem #DobraWodaczytamy w raporcie.

PRacownia – poza stworzeniem samego pomysły na konkurs – odpowiadała za jego organizację oraz promocję w mediach lokalnych oraz mediach społecznościowych, w tym na zarządzanym przez agencję fanpage’u RPWiK.

Raport można bezpłatnie pobrać ze strony MarketingMiejsca.com.pl