PRacownia odpowiedzialna za komunikację trzech marek premium

2017-07-24 PRacownia Klienci PRacowni

TiM Kominki, Granpa oraz Dla Wina to trzy ekskluzywne marki, które dołączają do portfolio PRacowni Agencji Kreatywnej. Zespół PRacowni będzie dbał m.in. o ich promocję, w tym działania reklamowe, strony internetowe oraz konta w social media.

Pierwsza z marek – TiM Kominki, która w ostatnim czasie powiększyła grono klientów agencji to lider projektowania, montażu i sprzedaży nowoczesnych, designerskich kominków. Założona w 1995 roku w Chrzanowie firma znana jest nie tylko w Małopolsce Zachodniej, ale też na Śląsku i w Warszawie, gdzie znajdują się salony firmowe TiM Kominki.

To dla nas duże wyróżnienie, że firma z tak ugruntowaną pozycją zdecydowała się powierzyć swój wizerunek ekspertom PRacowni  – mówi Adrian Gaj, dyrektor zarządzający agencji. – W najbliższym czasie czeka nas wiele ambitnych zadań związanych m.in. z odświeżeniem identyfikacji wizualnej firmy – zapowiada Gaj.

Niemało ambitnych wyzwań zespołowi PRacowni przyniesie współpraca z Granpa – marką, która powstała, by służyć profesjonalnym i domowym szefom kuchni. W jej asortymencie znajdują się funkcjonalne i najwyższej jakości piece chlebowe, piece do pizzy, grille, grille gazowe i wędzarnie opalane drewnem lub gazem. Nasza agencja w całości odpowiada m.in. za stworzenie strony internetowej wraz ze sklepem: www.granpa.pl i wszystkie znajdujące się na niej treści.

Trzecia z marek, które niedawno trafiły pod skrzydła naszej agencji to Dla Wina. Jej celem jest tworzenie idealnych warunków do przechowywania, prezentacji i degustacji wina, m.in. projektowanie piwnic zarówno do mieszkań i domów prywatnych, jak i dla sektora hotelarskiego i gastronomicznego i wyposażanie ich od A do Z.

Dla nowych klientów PRacownia przygotowała indywidualny plan komunikacji, który sukcesywnie wdrażany ma umocnić ich pozycję na rynku.