Jak zrozumiale i przystępnie komunikować się z mieszkańcami gminy? W jaki sposób budować dialog pomiędzy instytucją publiczną a mediami? Jak stworzyć i wdrożyć jednolity system obiegu informacji o działaniach lokalnego samorządu? Od marca 2017 roku PRacownia pomaga w budowie marki gminy Trzebinia – samorządu otwartego i przyjaznego swoim mieszkańcom!
Zakres działań:
- Budowa marki gminy w social mediach – prowadzenie oficjalnego profilu gminy na Facebooku.
- Organizacja i wsparcie kreatywne konkursów oraz innych działań pomagających angażować lokalną społeczność.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu m.in. polityki informacyjnej, savoir-vivre’u urzędniczego, zasad organizacji wydarzeń plenerowych.
- Stworzenie Poradnika „Trzebinia pełna pomysłów”, „Podsumowania połowy kadencji samorządu Gminy Trzebinia”, opracowanie oferty inwestycyjnej i gospodarczej gminy.
- Obsługa medialna i doradztwo – wsparcie techniczno-kreatywne w organizacji konferencji prasowych, doradztwo i PR w sytuacjach kryzysowych.
- Opracowanie i pomoc we wdrożeniu „Polityki informacyjnej” obowiązującej w Urzędzie Miasta w Trzebini oraz podległych jednostkach.
- Budowa i umacnianie gminnych marek: Trzebińskiego Parku Rozrywki (zarządzanie profilami na Facebooku i Instagramie), Krytej Pływalni Aqua Planet (stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, zarządzanie fanpagem) oraz Miejskiego Zarządu Nieruchomości (press-release, doradztwo wizerunkowe, zarządzanie fanpagem).
Przykłady wydarzeń medialnych:
Przykładowe realizacje graficzne dla Trzebini: