Jeśli teksty, na które trafi, będą dla niego nudne, niezrozumiałe albo kompletnie chaotyczne – to bez większych oporów naciśnie czerwony krzyżyk i zamknie okno przeglądarki. I równie szybko zapomni o Twojej firmie czy instytucji.
Tekst to „opakowanie” dla informacji, które chcesz przekazać swoim klientom czy wyborcom. Możesz mieć wrażenie, że napisałeś wszystko „prosto z mostu” i „tak, jak trzeba” – ale całkiem możliwe, że czytelnik nie może się w tym połapać. I co najgorsze – przez błędy, kiepski styl i inne niedociągnięcia straci zainteresowanie.
Dobrze napisany tekst to klucz do skutecznej komunikacji. „Lekkie pióro”, ciekawa kompozycja, bogaty język i niekonwencjonalne chwyty – to umiejętności, które ludzie związani z PRacownią szlifowali u najlepszych. Wiemy jak budować opowieść, która wciąga czytelnika od pierwszego zdania. I nieważne czy jest to kolejna inwestycja w niewielkiej gminie czy innowacyjny pomysł firmy, która dopiero wchodzi na rynek. Napiszemy ją dla Ciebie tak, że sam przeczytasz o sobie z przyjemnością.
Bo nie ma złych historii – są tylko mierni copywriterzy (ale w PRacownii ich nie znajdziesz :))