InfoBlog

Zaiste, piwo grzechu warte, czyli Browar Małopolski dołącza do klientów PRacowni

2017-05-24

Od maja do grona naszych klientów dołączył Browar Małopolski. Jego twórcy łączą staropolską tradycję warzenia piwa, nowoczesną wiedzę i prawdziwą pasję […]

PRacownia wyróżniona w prestiżowym raporcie

2017-05-07

Działania naszej agencji zostały dostrzeżone i wyróżnione w prestiżowym raporcie „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”.  Jest to największy branżowy raport […]

Kopiec Kościuszki – to będzie niezwykła opowieść

2017-04-14

Z dumą informujemy, że do grona klientów PRacowni dołączył Kopiec Kościuszki w Krakowie! To jedno z najbardziej wyjątkowych miejsc na mapie Małopolski i jeden z najlepiej rozpoznawalnych […]

Wspieramy komunikację Trzebini!

2017-04-12

Budowanie społeczności wokół marki gminy Trzebinia, skuteczne przekazywanie istotnych informacji w niestandardowej formie oraz promocja gminy i wydarzeń organizowanych dla i przez mieszkańców […]

I kwartał 2017 r. zamykamy kolejną umową

2017-03-31

Nowy i skutecznych sposób komunikacji w internecie opracowany z myślą o pielęgniarkach i położnych – to cel współpracy małopolskiego oddziału Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Pielęgniarek […]

Salon Papotage by OPI naszym klientem

2017-03-29

Najbardziej rozpoznawalna na świecie marka lakieru do paznokci OPI firmuje salon kosmetyczny Papotage, z którego usług skorzystać można w centrum Krakowa. Nasza agencja […]

Nowi klienci: PRacownia dla ekologii

2017-03-01

Wraz z pierwszymi wiosennymi promieniami słońca do grona klientów PRacowni dołącza dwóch nowych klientów z branży ekologicznej. Będziemy odpowiadać m.in. za komunikację marek […]

Compendio Sp. z o.o. w gronie klientów PRacowni

2017-02-10

Od lutego do grona klientów naszej agencji dołączyła spółka Compendio, która od lat z powodzeniem zajmuje się  obsługą finansową mikro, małych i średnich firm. […]

Eksperci PRacowni: Facebook wzmacnia lokalną wspólnotę

2017-01-30

„Na palcach jednej ręki jestem w stanie policzyć małopolskich wójtów i burmistrzów, którzy aktywnie działają na Facebooku czy Twitterze i rozmawiają z mieszkańcami — a nie monologują o tym, […]

Case study: Jak dzięki Facebookowi w 30 dni odwołać burmistrza

2017-01-26

Nowe media pokazały swoją siłę na lokalnym podwórku – miesięczna referendalna kampania informacyjna prowadzona na Facebooku była najważniejszym tematem rozmów […]

Wystartowała strona internetowa PRacowni!

2017-01-17

Z radością i dumą donosimy, że właśnie wystartowała strona internetowa agencji kreatywnej PRacownia. Znajdziecie tu wszystko czego chcecie dowiedzieć się o nas […]