I kwartał 2017 r. zamykamy kolejną umową

2017-03-31 PRacownia Klienci PRacowni

Nowy i skutecznych sposób komunikacji w internecie opracowany z myślą o pielęgniarkach i położnych – to cel współpracy małopolskiego oddziału Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Pielęgniarek i Położnych z Agencją Kreatywną PRacownia. 

Nasza firma stworzy stronę internetową,  przez najbliższy rok będzie również redagować najważniejsze informacje z działalności OZZPiP. W ramach współpracy ze Związkiem PRacownia przygotuje informacyjną stronę internetową organizacji, która ma stać się nowym miejscem komunikacji dla związkowców. Zapewni też wsparcie techniczne i copywriterskie przy tworzeniu publikacji na tej witrynie. Pierwsze działania ruszają już w kwietniu.

– Pierwszy kwartał 2017 roku kończymy kolejną ważną umową z organizacją non-profit, poszerzającą obszar działań komunikacyjnych PRacowni o nowe zagadnienia.  Tym razem pomożemy w komunikacji organizacji związkowej ze środowiska medycznego. Spectrum tematów, którymi zajmujemy się po pierwszych trzech miesiącach tego roku, jest już imponująco szerokie – podsumowuje Adrian Gaj, CEO PRacowni, wymieniając w portfolio klientów, poza OZZPiP, także instytucje samorządowe, firmy branży komunalnej, finansowej czy kosmetycznej. – Jesteśmy w trakcie finalizacji rozmów z kolejnymi instytucjami i właścicielami ciekawych marek.  Szczegóły ogłosimy w najbliższym czasie – zapewnia Adrian Gaj.